קווי המערכה החדשים

מוושינגטון הקפואה, דרך רבט החמימה, ועד הרצליה שטופת השמש, שורטטו לפני שבוע קווי המערכה החדשים של הקרב האידיאולוגי המתנהל בימים אלו ברחבי המזרח התיכון. על הפרק ניצבות במלוא עוזן מספר שאלות מול מדינות ערב: האם הן מסוגלות להשתנות ולהפוך לדמוקרטיות פתוחות המכבדות את זכויות האדם הבסיסיות של אזרחיהן? האם לא הגיע הזמן שיפסיקו לתלות רק בישראל את האשם בתחלואי החברה שלהן? האם הטרור הרצחני שאותו הן מייצאות אינו בא כתוצאה מהדיכוי, השחיתות והבערות השוררים בהן?
בראש החץ של המאבק לשינוי עומד ממשל חדש ונחוש בארה"ב, ממשל אשר ביקש וקיבל אמון מחודש לארבע שנים נוספות. באחת ההרצאות המבריקות ביותר בכנס הרצליה לפני כעשרה ימים, מבלי שניתן לכך כלל הד בתקשורת, ולא במקרה, תיאר במדויק שר האוצר, בנימין נתניהו, את דוקטרינת בוש. "ראו מדוע נכשל אוסלו", אומר נתניהו. "תזת אוסלו אמרה: קח רודן, תן לו כסף, צבא, לגיטימיות בינלאומית, והוא יוביל את עמו לכוון השלום, בלי בג"צ ו'בצלם'. אך התזה לא לקחה בחשבון איך רודן נעשה רודן, ואיך הוא נשאר רודן. כדי לשרוד הוא חייב להפנות את הזעם החוצה".
"הנשיא בוש, לעומת זאת", מסביר נתניהו, "אומר שהדרך היחידה היא להימנע מלהחליף רודן ברודן, אלא ליזום שינוי ממשל. זהו אמנם תהליך ארוך אך הוא הכרחי. ביפן ובגרמניה התהליך לקח זמן רב, וכך יהיה גם בעיראק. ביוני 2002 דיבר הנשיא בוש על מדינה דמוקרטית פלשתינית. כעבור שנה הוא דיבר על אימוץ אסטרטגיה כוללת של קידום החופש במדינות המזרח התיכון. יש מקום אחד בעולם שלא הרגיש עד לאחרונה לחצים לרפורמה פנימית ודמוקרטיזציה – העולם הערבי".
ומכאן עובר נתניהו אלינו. "מה יקרה אחרי ההתנתקות?" הוא שואל, "מה יקרה מאחורי הגדר? עלינו לדרוש בחירות חופשיות באמת ודיון ציבורי פתוח, שקיפות בכספים, פירוק ארגוני הטרור, פירוק מחנות הפליטים וקני הבריונות. אל לנו לדרוש פחות מארצות הברית. גם העולם הערבי מסוגל לדמוקרטיזציה ונוצר חלון הזדמנות שבו ארה"ב היא 'רומא' – מעצמת העל היחידה – ומנהיגה מאמין בעקרונות אלו". נתניהו נזכר שכאשר ב-96' הוא דיבר בקונגרס על דמוקרטיזציה, זה נחשב כמכשול לשלום, ואילו היום, בממשל האמריקני הדבר נחשב כתנאי לשלום.
תרומה משמעותית לחיזוק הפן האידיאולוגי הנחוץ כל כך לתומכי הדמוקרטיה מספק השר שרנסקי בספרו המדובר 'הטיעון למען דמוקרטיה'. עמיתי דן דייקר כבר כתב ב'מקור ראשון' לפני מספר שבועות על הפגישה הלבבית בין שרנסקי והנשיא בוש, לאחר שהנשיא קרא את הספר. למרות זאת, עדיין מעט מדי אנשים בארץ שמעו עליו. הספר מסביר בפשטות, מהי חברה חופשית לעומת חברת פחד, ואלו מבחנים עלינו להפעיל כדי להבחין ביניהן. כל הקורא את הספר יכול לראות כי תהליך הבחירות המתנהל ברש"פ בימים אלו, ואשר נחגג בקול תרועה בתקשורת הישראלית, אינו אלא זיוף ואחיזת עיניים. האם מועמד שבמצעו סעיף הקורא לפשרה טריטוריאלית עם ישראל, המשאירה את ההתנחלויות על כנן היה יכול לנהל תעמולת בחירות חופשית? האם היה יכול בכלל להישאר בחיים? אדרבא, ענו אתם לשאלה.
כצפוי, מתייצבות מול החזית של שוחרי הדמוקרטיה האמיתית כל מדינות ערב. לפני כעשרה ימים, בפסגת רבט, אליה נשלח שר החוץ היוצא, פאוול, להביא את דבר הנשיא, הן בעטו חזרה בזעקות שבר. מזכיר הליגה הערבית עמרו מוסא דרש 'פלשתין עצמאית' כתנאי למימוש התוכנית האמריקנית וביקש מהפורום להתנער מההאשמות כלפי הדת והתרבות האסלאמית. "איך שותפות יכולה לעבוד", הוא שאל, "כשרק צד אחד מואשם בטרור?" גם שר החוץ הסעודי הציב אתגר ישיר לפאוול כשאמר ששורש בעיית הדמוקרטיה בעולם הערבי הוא… ההטיה המערבית לטובת ישראל.
יותר מבישה היא התנהגות השמאל והתקשורת, אשר באופן תמוה, הגובל בגזענות, חושבים שערבים לא מסוגלים לדמוקרטיה אמיתית. במסווה של "אנחנו לא נגיד להם איך לנהל את חייהם", שוב משתפים פעולה הגורמים ה'נאורים' לכאורה עם ברוני פשע מושחתים על מנת לדכא עמים שלמים תחת שלטון של פחד ועריצות. בתנועת מספריים מקרין יוסי ביילין בבתי הקולנוע סרטונים של בריוני הרש"פ (ע"ע ג'בריל רג'וב), בן כספית ב'מעריב' דורש במפגיע לשאת ולתת עם רודן אחר, בשאר אסד, ועמיתם לדרך נחום ברנע מכפיש ב'ידיעות' את ספרו של שרנסקי וקורא לו מוסרני ופשטני. כדאי להיזכר שכאשר ברנע וביילין חגגו עם רבין וערפאת על מדשאות הבית הלבן, כבר כתב שרנסקי (ג'רוזלם ריפורט, 21.10.93) : "חברה פלשתינית שתיווצר ללא בג"צ, 'בצלם' ויפי נפש ליברליים, תהיה מבוססת על פחד וטוטליטריות… משטר טוטליטרי לא יכול לקיים יציבות ללא אויב. כשיסיימו עם היריבויות הפנימיות, הם ללא ספק יחפשו אובים חיצוניים". הוא ראה כבר אז מה שהם, בסכלותם, עדיין לא רואים היום.
אל תתנו לתקשורת להסיח את דעתכם מהקרב האמיתי. הוא רק זה עתה החל.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • גדי  ביום 24 בדצמבר 2004 בשעה 5:25 PM

    גם אתה תקשורת, פה. גם מקור ראשון. אז אולי תסתפק במיעון הטענות לברנע, כספית ואחרים, במקום להשמיץ ולהשתמש בשפה דלת-מחשבה רק כדי לשאת חן בעיני מי-שזה-לא-יהיה במחנה שלכם שזו רמת המורכבות שהוא מסוגל להגיע אליה?

  • מושיק  ביום 24 בדצמבר 2004 בשעה 5:33 PM

    ביום שהפלורליזם ברדיו ובטלוויזיה ישווה לזה שבעיתונות אשמח להסכים אתך.
    בינתיים ברדיו (ראה כל תכניות הבוקר) ובטלויזיה (אחידות דעים פנטסטית בכל תמהדורות החדשות) יש דעה אחת שולטת והיא ממש לא זאת של מקור ראשון, אז מספיק עם הצביעות הזו בבקשה.

  • עופר  ביום 24 בדצמבר 2004 בשעה 5:50 PM

    מקור ראשון רחוק מאוד מאובייקטיביות. הרבה יותר משאר העיתונים שאתה מתגולל עליהם כל-כך. הוא שופר אידיאולוגי ותו לא. אם אתה כל-כך רוצה חוסר פניות, דאג קודם כל לקיים אותו אצלך בבית, ורק אז תבוא בטענות אל כל השאר.

  • מושיק  ביום 24 בדצמבר 2004 בשעה 6:20 PM

    סמל האובייקטיביות…

  • שוּעלִי שמשון  ביום 24 בדצמבר 2004 בשעה 9:47 PM

    למושיק.
    זו דעה אחרת

    http://www.hagada.org.il/hagada/html/modules.php?name=News&file=article&sid=3034

    השאר זה אחדות מעושה שתומכת מה לעשות, כבר שנים, במתנחלים – כן אלו שבחלקם ענדו כתום.

  • מושיק  ביום 24 בדצמבר 2004 בשעה 10:32 PM

    מה אגיד לך? הזוי לחלוטין.
    חשבתי שהוציאו את החגיגת מחוץ לחוק. מה הוא לקח, הבחור?
    זה שאירופה תעשה תפנית נגד האיסלאם עוד ייתכן, אבל גם אז הם לא יעלו באוב את פרנקו ופטן. לגמרי מטופש.
    ופרס הרי בחיים לא ייבחר לרה"מ של שום דבר. כולם יודעים את זה.
    ממש אוסף של קשקושים מנהמת ליבו הקודח.

  • עופר  ביום 24 בדצמבר 2004 בשעה 10:47 PM

    "גם הם ככה" זאת לא תשובה.
    ולא שיש אובייקטיביות מושלמת, אבל יש דרגות. וליד העיתון שלך, הארץ (וגם מעריב וידיעות) מתקרבים לשלמות.
    ועוד משהו על הניאו-ליברליזם:
    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=516904&contrassID=2&subContrassID=12&sbSubContrassID=0

  • עופר  ביום 24 בדצמבר 2004 בשעה 11:41 PM

    אני לא ראיתי שום התקפה אישית על קריסטול. רק על הדברים שכתב.
    אם יש לך עמדה מנוגדת לעמדה של גרפינקל, נמק אותה. תביא דוגמאות. זה מה שהוא עשה בביקורתו על הספר.לי

  • מושיק קוברסקי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 12:47 AM

    עלייתו ונפילתו של הסוציאליזם – ג'ושוע מוראבצ'יק

    הכותב, פרופ' בכיר באמריקן אנטרפרייז אינסטיטיוט, סוקר לעומק את תולדות הסוציאליזם ומצבו העגום היום.

    יש ללחוץ כדי לגשת אל Muravchik.pdf

    פגשתי את מוראבצ'יק לפני שנה בכנס הרצליה. ידיד אמיתי של ישראל. נחשב גם לאחד החוקרים המבריקים בעולם.

  • מושיק קוברסקי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 1:11 AM

    יש ללחוץ כדי לגשת אל Novak.pdf

    שווה שווה

  • אחדמס  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 2:49 AM

    לא משנה איך תכתוב את זה, את מי תגייס לצידך וכיצד תאמר "להם" לנהל את חייהם (שלא כמו אנשי השמאל הגזענים)
    כיבוש הוא כיבוש הוא כיבוש ובזמן שאתה יושב ונהנה להציג את ידיעותיך בדמוקרטיה ובחוג חברי האמת של ישראל ללא שאיש ימנע זאת ממך, המדינה שלך ממשיכה להחזיק עם אחר תחת כ י ב ו ש , לבצע אלפי מעצרים מנהליים, לחסל, לטרטר, להתעלל, לעצור, למנוע, להשתיק, לאיים ועוד ועוד.
    מה יקרה מאחורי הגדר ? שאל שר האוצר בהרצאתו המבריקה ? אולי כדאי שישאל מה אנחנו עושים שם עכשיו, מאחורי הגדר שלו ? אבל כמובן שאתה יודע את התשובה, היא בספרו של שרנסקי, ואנחנו הישראלים ? אנחנו ? אנחנו ? מעולם לא השלטנו שלטון פחד על השטחים הכבושים !

  • מושיק  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 8:41 AM

    הערבי הפשוט, שלא היה מעורב בטרור, בתקופה שעד 1988 חי חיים נפלאים לעומת החיים שאחרי הגעת הרש"פ, וזה ממקורות בדוקים.
    ההבדל הוא שמאז הנחתנו עליהם את בריוני הרש"פ, "בלי בג"צ ובצלם" כפי שהתרברב רבין בראיון ל"על המשמר" ב-3.9.93, החלו גם אנשים תמים ונקיים לאבד את רכושם ולסבול סבל בל יתואר מאלימותם של מנהיגיהם.
    גם אם היה מקיום לסיים את הכיבוש כדבריך, בודאי שלא בדרך המטומטמת שבה זה נעשה.

  • אחדמס  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 8:52 AM

    חי חיים נפלאים. הפלסטינאי הפשוט לעומת זאת…אבל מי אני שאשבור לך את המילה ? יש לך מקורות בדוקים.
    כמובן שהמקורות גם סיפרו לך שבלעדינו, עד 1988 הפלסטינים היו חייים כמו חיות ובזכותנו בכלל יש להם איזשהן תשתיות. גם אם היה מקום לסיום הכיבוש כדברי ? לדבריך כמובן אין מקום כזה, בוודאי לא עכשיו. וזה ממקורות בדוקים. החיים שלך מסודרים כמו שצריך מושיק.
    אתה יודע ואתה יודע. האמת ? מה יותר מזה ? זה מספיק לא ?
    דרך אגב, הדרך המטומטמת שבה זה נעשה היא פשוטה יותר ממה שאתה מציג – זה לא נעשה. ולכן, אנחנו מסכימים, היא אכן מטומטמת. לסיים את הכיבוש ועכשיו. לפנות את ההתנחלויות ועכשיו. לעזור לפלסטינים לשקם את הכלכלה שלהם ואת תשתית חייהם ועכשיו.

  • מושיק  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 8:59 AM

    כדאי שתקרא את המאמר הבא עם הרבה עובדות שיאירו את עיניך:

    http://www.palestinefacts.org/what_occupation.html

  • זורגי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 11:29 AM

    אחת התופעות הכי נפוצות בויכוח עם שמאלני המחמד של הרשת, היא חוסר הקשר למציאות. בהקשר זה כדאי לשנן מספר ביטויים, כיבוש, שרון והתנחלויות.
    ההבדל היחיד הוא במשקל היחסי ששמאלן הצעצוע נותן לכל אחד מהמושגים: הכיבוש אשם (כתשובה ל – "למה הפלסטינים רוצים להרוג אותנו"), שרון אשם ("למה פרצה אינתיפאדת אל אקצע") והמתנחלים אשמים ("למה נתנו לי רק 65 בספרות גרוזינית השוואתית").
    לכן, כדאי לחזור על כמה עובדות בסיסיות:
    1. כמעט מיד, מרגע שהתחילו גלי העלייה לארץ ישראל, התחילו פרעות הערבים ביהודים (התאריכים הבולטים הם: תרפ"ט ותרצ"ט והטבח שביצעו חסידי אומות העולם ביהודי שכם, ג'נין וחברון, בזמנים אלו ואחרים).
    2. הערבים תקפו את מדינת ישראל במלחמת העצמאות, בנקודה זו, שמאלן הרשת, ינסה בכל כוחו להזדהות עם ה – "נקבא" הפלסטינית ויסביר לך, שחבר'ה – ליצים אלו, הולכו שולל אחר מדינות ערב (יופי נחמה, אצלנו אחוז אחד מהישוב שוכב באדמה בגלל שהם "הולכו שולל").
    3. לאחר קום המדינה, ועוד לפני הקמת אש"פ בשנות השישים, היו חדירות ה – "פדאיון". בפעולות אלו, הוכיחו הפלסטינים, את רצונם הכן בשלום ואחווה. ראוי לציין, שכאן, השמאלן המלומד יזכור, באופן סלקטיבי את פעולות התגמול של יחידה 101 (כבר אמרנו ששרון אשם, לא?) ואת הנאום המתחנחן של משה דיין בהלוויה באחד מקיבוצי הדרום.
    4. הפתח, אש"פ ובעצם כמעט כל אירגון פלסטיני (אולי חוץ מאונר"א ששייך לאו"ם וגם זה בערבון מוגבל…), ניסו לפגוע בישראלים ויהודים כאן, שם ובכל מקום, גם לפני 67'. זאת נקודה שראוי להדגיש. ההומאני הגדול, נוטה לראות בפתח תנועה סוציאליסטית כמו תנועת העבודה וחוץ מזה כבר אמרנו כיבוש, לא?
    5. הסכמי אוסלו, חוץ מזה שיוסי ביילין "שכח" לקרוא לילד בשמו בחוברת של הסכם ג'נבה, הינם גורם עיקרי בשיכחה השמאלנית. פעם אחרונה שבדקתי, מעבר לזה שהחזירו שטחים לפלסטינים, הם התחייבו לא לפגוע בישראלים וכמויות הנשק שברשותם היו ספורות ומדודות. אר. פי. ג'י. לא (ואני חוזר) לא נכלל במה שהם חתמו עליו. בנוסף, לא כתוב שום דבר על ירי טילי קסאם, שליחת מחבלים מתאבדים וכהינה וכהינה ,תחביבים של לוחמת חופש פלסטינית".
    6. אם היינו מתייחסים לפלסטינים בכבוד ומשפרים את המצב הכלכלי שלהם, לא היו פיגועים. זאת טענה שמאלנית שמתחברת לתסמונת האישה המוכה, מאינתיפאדת אל אקצע. לכן רצוי להדגיש – שלא יעבדו עליכם, פיגועים היו עוד לפני ששרון עלה להר הבית ופיגועים קשים מאוד. ככל שבעזה רמת החיים עלתה והכסף האירופי נכנס, כך היו יותר פיגועים. בערב המלחמה הנוכחית, רוב הפלסטינים היו תחת שלטון פלסטיני, כך שלהתייחס בכבוד זה בעיקר למות מבחינתינו.
    7. הגדר / חומת ההפרדה. סטטיסטית יש פחות פיגועים באופן מובהק, מאז הקימו את הגדר. כאן, בד"כ נערי החמד השמאליים, יטענו שגדר זה טוב (אחרי שתתנו להם את הטיעון הזה), אבל רק בגבולות 67', אחרת זאת השפלה, פשע מלחמה וכו' וכו'. זה שזה מציל חיים זה משני.
    8. "הממשלה הנוכחית", התמודדה ומתמודדת עם ירושות מאוד בעייתיות ממשלות המערך של רבין, פרס וברק. לכן להאשים אותה בפרוץ הקרבות זאת שטות היסטורית. יתכן שיזכירו לכם את ממשלת ביבי וינסו להאשים אותו במות הסכמי אוסלו, תפנו אותם בבקשה לסעיף 5.

    ישנם עוד עובדות "קשות לעיכול" ליפי הבלורית והתואר, אבל זה לפעם הבאה. בד"כ בשלב הזה תקבל עלבונות אישיים, או שיטענו שהטיעונים שלך "ילדותיים", "מפגרים", "אידיוטיים" וכו' וכו', תדע שזה בשמאלנית "ניצחת", אדון בזה בהמשך.

    האימייל שלי: zorgia@walla.co.il.
    תודה.

    נ.ב.:
    למושיק, כל הכבוד!

  • מושיק קוברסקי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 12:11 PM

    שמתי לב שכשנגמרים להם הנימוקים מתחילים הגידופים אבל זה רק משעשע אותי.
    אם נחזור לנושא הראשי של הפוסט שלי, מה שמרתיח את דמם הוא העובדה שהנשיא בוש כל כך מושפע מהדברים שנתניהו ושרנסקי אומרים. רק לפני יומיים הוא אמר במסיבת עיתונאים שהבחירות ברש"פ אינן סימן שהדמוקרטיה הגיעה אלא רק תחילתו של התהליך. השמאלנים היו רוצים שהוא ילחץ על ישראל לוותר עוד ועוד ואנשים כמו שרנסקי מקלקלים להם. מסכנים.

  • זורגי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 12:31 PM

    אל תשכח שרוב השמאלנים עושים את הקריירות שלהם, אם זה בכתיבה, מחקר ואומנות בחו"ל, בעיקר באירופה, שם מאוד כדאי להשמיץ את ישראל.
    ולמי שלא מאמין:
    דוגמאות נבחרות:
    1. היוצרת של הסרט "אור" בקאן.
    2. דרור פירר או איך שקוראים לו בשוודיה.
    3. הפרסים של אמירה הס.
    4. הפרסים של גדעון לוי.
    5. הפרסים של אורי אבנרי.
    3+4+5: באירופה .
    6. תסתכלו על התיאורים של ניב חכלילי על היצירה שלו באתרים באנגלית.
    7. אנשי אקדמיה ישראלים שקוראים לחרם על ישראל.
    8. איפה בדיוק נמצאים הנכדים של רבין?
    9. המימון האירופי ל:"שלום עכשיו", "יש גבול", "יוזמת ז'נווה".

  • שוּעלִי שמשון  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 12:34 PM

    מה זה אומר ציוני ללא מרכאות?

  • מושיק קוברסקי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 1:36 PM

    ציונות בלי מרכאות
    מלים: דן אלמגור
    לחן: שלמה ארצי

    בחדרו הקטן, במלון הישן
    ישב גבר צעיר, שחור שיער וזקן
    ישב וכתב רעיון מטורף,
    מדינת היהודים, קום תקום!

    הוא ידע לחלום ולהלהיב אנשים,
    אך ידע שצריך כל חלום להגשים,
    ולכן הוא כינס את עמו לקונגרס,
    ודיבר עליהם ציונות.

    הוא אמר להם, אני
    תסלחו לי ציוני!
    זה אולי לא הגיוני,
    אבל זה מה שאני.

    והם באו כולם,
    לאותו הקונגרס והקשיבו,
    לאיש הנלהב, התוסס
    האומר די לחלום,
    כי הגיע היום לעשות
    מעשים של ממש.

    כך נולדה לה לפתע,
    תנועה חדשה שדיברה ועשתה
    ציונות בלי בושה.
    והעם הנדהם התבונן בה נרגש,
    וזקף את ראשו מחדש.

    הוא אמר פתאום, אני
    תסלחו לי ציוני,
    זה אולי לא הגיוני,
    אבל זה מה שאני.

    כך חלפו השנים,
    ואותה התנועה, לא שקטה
    ולא נחה אפילו שעה,
    וכל מה שעשתה כבר נחקק
    ונרשם בדברי תולדותיו
    של העם.

    והיום כששמים מסביבה מרכאות,
    מבטה העיקש שוב פונה לבאות,
    היא אומרת לעם, החלום עוד לא תם,
    יש ויש פה עוד מה לעשות.

    ולכן, לכן, אני
    גם היום עוד ציוני,
    זה אולי לא הגיוני,
    אבל זה מה שאני.

  • אחדמס  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 5:19 PM

    עם ציונים מפוקחים שכדוגמתך זורגי. הרי ידוע ובדוק סטטיסטית שרוב רובם של ה"שמאלנים" האלו עושים את הדברים הנוראים מכל – את הקריירות שלהם (רובם! כן ?) הם מקדישים לכתיבה מחקר ואמנות – ואם זה לא מחליא מספיק, אז כל השמאלנים האלה (תחזיק חזק) שחיים על המקצועות הנוראיים האלה, עוד עושים את זה גם בחוץ לארץ האנטישמית ברובה (בדוק – עובדות ! שימו לב – אמרנו ברובה – לא כולה) ואם לא תאמינו כל ה"מרכזיים" שם בחוץ אז "אנחנו" נביא לכם כמה דוגמאות נבחרות –
    1. ההיא שאני לא זוכר את השם שלה אבל עשתה איזה סרט, שמאלנית חולירה שחיה בקאן ובריווירה ושותה מיץ אננס שהצרפתים משלמים עליו כל היום.
    2. ההוא שבשוודיה יש לו שם, מאנייק בוגדני קטן, ארטיסט, זה כבר אומר הכל.
    3. אמירה ? פעם קראתי משהו שלה…אולי כותבים את זה עמירה, אבל מה זה חשוב, שרמוטה, מלכלכת על ישראל.
    4. גדעון לוי, אותו כולם מכירים, לא צריך להוסיף. אפילו כתבתי את השם שלו נכון.
    5. אורי אבנרי והפרסים שלו, שיקח אותם לעזה, זונה של ערבים.
    6. ניב חכלילי. מי זה לעזאזל ? (חיפשתי באתרים באנגלית- בדיוק כמו שביקשת- מצאתי מישהו). היה שכן של מושיק, פה ברשימות. שכן שכן, אבל זונה של ערבים.
    7. אנשי אקדמיה ישראלים. זונות כבר אמרנו ?
    8. הנכדים של רבין ! אתם שומעים אותי ! הנה ! זיינתי אתכם ! הנכדים של רבין ! אני אחזור על זה פעם נוספת למי שלא קלט – "הנכדים של רבין !!!!" זה מה שקורה לכל הילדים של השמאלנים. עוזבים. זונות.
    9. המימון האירופי, ניתן מהדם שלנו. מהדם. לא מימון אמריקאי מיוחס. מימון אירופאי מלוכלך. הרי אירופה אנטישמית (ברובה – לא שמעתם שאמרתי "ברובה" ?)
    מילא הטיעונים הרגילים והאפורים. מילא הדוגמאות שמציגות אותך באור לא מחמיא במיוחד ואולי אפילו מטופש. אבל ההתעקשות שלך ושל מושיק לדבר על "העם השמאלני" שתוקף אתכם מכל עבר ועל "הערבים" כמיקשה אחת. (במיוחד אהבתי מושיק, את – "מה שמרתיח את דמם הוא העובדה.." – אח, ההם, נו, האלה, שמאחורי וילון מספר אחת, נו ההם, חולירות…) תענוג אמיתי אתם, ת ע נ ו ג.
    אה, מושיק "כולנו" מחזקים את ידיך. שלא יסתמו לך את הפה ! (האלה- נו…ההם…שם…שינסו ! אנחנו נראה להם מה זה !)

  • מושיק  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 5:30 PM

    אתה ממש עושה לנו את העבודה. אשמח לצרף אותך לקבוצה שלי.
    פתח את הטלויזיה ותראה איך אלעזר שטרן מקרקס את שתי האמזונות יחימוביץ' את מנשה בערוץ 2. גדול.

  • אנטולי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 6:55 PM

    אחי, איך מצטרפים לקבוצה שלך? תו רמז, גבר, תן רמז. מה אתם משחקים, כדורדם? יש בוסמנים? אתה המאמן, גבר? למה שמאמן שאף פעם לא שיחק, איך יבין את השחקנים? שלא תבין לא נכון, יש מצב, כן, אבל זה יותר קשה. בקיצור, גבר, תענה לי, למה שאני מחפש אקשן.

  • זורגי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 7:54 PM

    אני אנסה לחדד את הנקודה:
    נתתי מספר דוגמאות להבהיר נקודה אחת. הבעיה, לדעתי, אינה נעוצה במקצועות של האנשים שהזכרתי (תודה על התיקון, לגבי הגברת הס). הבעיה היא שיש להם רווח משני, כלומר, הם מקדמים את עצמם עלידי השמצה, שלך, שלי ושל מושיק לצורך העניין.
    הסרט אור, הוא סרט אישי – פדופילי אם תרצה, אבל הוא לא קשור לסכסוך הישראלי פלסטיני, מדוע אם כן, טרחה הבימאית כאשר עמדה על הבמה בקאן, לומר שישראל מחזיקה מליוני פלסטינים בעבדות? מה הקשר, הרי סביר להניח שרוב היושבים שם מאמנים בשקר הזה, אז למה?
    אני אגיד לך, מפני שזה יקדם את המכירות של הסרט הזה והסרטים הבאים, ש..הפלא ופלא, אתה ואני ע"י המיסים והתשלומים לכבלים שאנחנו משלמים, ממנים אותם.
    מה אתה חושב, "שהכלה הסורית" זכה בפרסים בגלל הבמאי? או העיניים היפות של השחקנית?
    ההוא שבשוודיה הוא דוגמא טובה, של אמן שבכדי לפרסם / להציג, בסביבה שהוא חי בה, הוא יורד על האנדרדוג הכי פשוט. מה שמסוכן זה שהינה הוא יהודי אפילו, "אז זה בטח "נכון.
    אותו הדבר ניב חכלילי ולצורך העניין שלושת העיתונאים / פעילי השמאל שהזכרתי.
    אם אתה לא מבין בדיוק למה אני חותר, אז הנה עוד דוגמא. יש פה אחד, עופר שור נדמה לי, שמגדיר את עצמו פעיל פוליטי אשר חי בברקלי.
    פעם אחרונה שבדקתי, ברקלי הינה מעוז של אירגוני שמאל אמריקאים מאז ויטנאם אם לא יותר מכך. בכל מקרה, האוניברסיטה הזו ידועה בשנאה שלה לישראל ובתמיכה שלה בפלסטינים.
    ועכשיו, יושב לו האקדמאי אדון שור ומשמיץ את ישראל בנאומים פומביים שלו – כך עפ"י האתר שלו ברשימות. ממש חוכמה גדולה. הסיבה לדעתי, הינה שכך הוא יכול לבנות לעצמו קריירה אקדמית פשוטה ונוחה. אתה יודע איזה יופי בקורות חיים שלך, לתואר שני / דוקטורט / פוסט דוק, אתה יכול לספר שהיית חלק מהצבא הציוני ועכשיו אתה סרבן?
    לדעתי, זה יתקבל היטב בוועדת קבלה לתארים בברקלי (לצערי זה יתקבל היטב גם במספר מוסדות בארץ).

    אני מקווה שהבהרתי את עצמי טוב יותר, לא בדיוק הבנתי למה אתה שונא כל כך את האנשים שהזכרתי, אבל אני מניח שסיבותיך עמך.

    תודה רבה, אם לצורך העניין את בחורה, אז הכתיבה שלי מיועדת לנשים וגברים כאחד.

  • מושיק קוברסקי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 8:13 PM

    את המונח "משה קוברסקי ולהקתו" קבעו אחרים מצידו השני של המתרס הפוליטי, ראה תגובה ראשונה בפוסט הזה:
    http://www.notes.co.il/dror/9015.asp

    אני רק נישא על גליו של ההומור הדק…

  • רועי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 8:42 PM

    תמיד אותו טריק עלוב, אך אפקטיבי: מתייחסים לכיבוש/סיום הכיבוש בצורה אינפנטילית כעונש/פרס לערבים ומשם באופן טבעי עוברים לשאלה האם "מגיע" לערבים פרס או עונש.
    עכשיו מוכיחים ש"לא מגיע" לערבים כי הם רעים/רוצים להשמיד אותנו/לא נחמדים/לא דמוקרטים.עם שערות על הפנים. מש"ל.
    זה כמובן מונע את הצורך המעיק להתיחס לשאלה מה לעזאזל אנחנו עושים בשטחים, ולהציע איזשהו פתרון ריאלי לטווח הארוך.

    ובכן צריך להגיד:
    סיום הכיבוש איננו פרס לערבים. הוא אינטרס קיומי למדינת ישראל. צריך לסיים את הכיבוש כי סיום הכיבוש טוב ליהודים. גם מבחינה מוסרית, גם מבחינה חברתית, גם מבחינה כלכלית, גם מבחינה מדינית.
    אין לימין שום פתרון ריאלי לטווח הארוך,ומעולם לא היה לו.לא מדינת אפרטהייד, ולא טרנספר, ובטח לא מדינה דו לאומית. לא במקרה שרון אימץ את פתרון השמאל.

    אה, ועוד משהו: צריך הרבה חוצפה ואטימות כדי לתת ציונים לאחרים על דמוקרטיה, ובו זמנית להחזיק תחת כיבוש 3.5 מיליון איש. אבל משני אלה יש לכם בשפע.

  • אחדמס  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 9:09 PM

    חידדת את הנקודה. נקודה. לא פלא שמושיק ממהר לצרף אותך ל"קבוצה" שלו. העניין הוא שזהו לא חידוד אלא חרטטנות מוחלטת. אתה מתעקש להציג את דיעותיך החשוכות ברבים. הבעיה היא ברווח המשני שיש להם ? מה ? האנדרדוג הכי פשוט ? רוב היושבים שם מאמינים בשקר הזה ? תגיד זורגי, לאיזה שקר הם מאמינים ? שיש כיבוש ? שישראל מחזיקה תחת שלטונה מליונים ללא זכויות בסיסיות ? שישראל היא האנדרדוג ?
    יותר מזה, משהו שכבר כתבתי למושיק בעבר. אתה ממהר היטב להשתמש בכלים שמועמדים לרשותך, להשמיץ אנשים שחושבים אחרת ממך ואף להאשים אותם ב"רווחים שהם מפיקים" בכך שהם מביעים דיעה שונה משלך. אתה מלבה, מגבה, חוגג כל פגיעה באנשים "שכאלה". אבל….בעצם לא…אתה ממהר "להבהיר" במשפטים "אירוניים" ופחדניים כמו שכתבת לי – "לא בדיוק הבנתי למה אתה שונא כל כך את האנשים שהזכרתי, אבל אני מניח שסיבותיך עמך. ". אלא שלא תאפשר את אותם הכלים לכולם. כל עוד הכוח ישאר אצלך. אתה צריך להיות מכוער אמיתי, בלב ובנפש, כדי להאמין שהישראלים שיוצאים בביקורת קשה נגד ישראל עושים זאת לשם ה"רווח המשני". אתה הופך למכוער הרבה יותר כשאתה ממציא רצף שקרים שכזה ומנסה למכור אותו לכל דכפין.
    אבל, כמובן שזה נוח. הרי "יפי הנפש" הללו יגררו אל תוך המשחק. אתה תוכל להגיד מה שתרצה על ה"שמאלנים" ותנצל את הזכויות שאתה זכאי להן עד תום למרות שבאותו הזמן אתה תומך במניעת אותן הזכויות מעם אחר.
    נוסף על כל אלה, יש לך עוד את החוצפה לטעון שישראל היא האנדרדוג. אני מבין היטב לאן אתה חותר, להמשיך ולומר שאנחנו חיים בדמוקרטיה (כמו מושיק) ובאותו הזמן לחתור אל "דמוקרטיה חדשה" שבה הכוח נתון לחזק, ומיעוט כוחני מחליט מי רשאי לאיזה זכויות. כל זאת בשם הציונות. זוהי לא הציונות שלי. ואתה (למזלנו) עדיין לא קובע מי הוא ישראלי טוב יותר. לעומת זאת, ברמה האנושית הבסיסית אני יכול כבר לומר. אתה איש שונא, מכוער, חשוך וקטן.

  • מושיק קוברסקי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 9:18 PM

    סיום ה"כיבוש" בצורה שאתה מציע לא יביא לשום פתרון. רק להמשך המלחמה בתנאים הרבה יותר גרועים.
    השיטה שלכם כבר נוסתה בצורה רשלנית פושעת והביאה לכמעט אסון שנמנע ברגע האחרון עקב עליית שרון לשלטון.
    המנהיגות הנוכחית של אש"פ לא ויתרה על תורת השלבים ואם אתה לא יודע זאת כדאי שתקשיב למה שאמר לפני שבוע פארוק קאדומי שנבחר לראש הפתח. גם אבו מאזן מדבר על זכות השיבה.
    החוצפה היא שלך להמשיך עם האשליות של ה"שלום" אחרי שהמחנה שלך הביא לכאן את הרוצחים עם עוד 200000 פלסטינים מהפזורה.
    ברגע שהם יפסיקו לדבר על השמדת ישראל על ידי שיבת פליטים לישראל וטיהור אתני מלא של יהודים מיישוביהם כמו גם יהפכו לחברה חופשית יהיה עם מי לדבר שם.

  • מושיק קוברסקי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 9:25 PM

    תראה כמה שאתה טועה:
    אנחנו (זורגי ואני) ואתם (רועי ואתה לצורך העניין) יכולים להתווכח בעמדות קיצוניות לחלוטין על הפתרון הרצוי לישראל בפתרון הבעייה עם הפלסטינים. לצורך העניין, יכולנו גם לפרסם את שמנו המלא, כתובתנו וגם מספרי הטלפון שלנו. כולנו היינו הולכין לישון בלילה בבטחון מלא שאף אחד לא יבוא בלילה לפגוע בנו או לאסור אותנו.

    עכשיו דמה בנפשך אתר שנקרא מולאחט'את (הערות) ברשות הפלסטינית ושם אחמד וראיף מתכסחים עם מוסא וטאלב. נניח שהראשונים בעד הסכם עם הישראלים שבו אין זכות שיבה, המתנחלים נשארים במקומם ואפילו נניח שירושלים נשארת יהודית. הכל שווה, הם אומרים בשביל השלום. האחרונים מאד לא מסכימים וחושבים שהם מאד לא בסדר. האם אתה חושב שהם היו מסכימים ששמם יהיה גלוי לכל?

    זה בדיוק ההבדל. האם ישראל אשמה בזה? התשובה היא לא בא' רבתי. ואולי כן, כי דאגנו שיבוא לשם משטר של פחד. בכונת מכוון.

  • רועי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 9:46 PM

    שוב אתה חוזר לאותם טיעונים שדיברתי עליהם: הערבים שונאים אותנו. הערבים רוצים להשמיד אותנו. לערבים יש את תוכנית השלבים. הערבים רוצים את זכות השיבה. ולכן עלינו להמשיך להעניש (דהיינו לכבוש) אותם.

    אולי תנסה לצאת סוף סוף מהתבניות האלה?

    מי דיבר על שלום? אני בטח לא. תוכנית ההתנתקות זה שלום? רוב הציבור כיום מבין שני דברים:
    1. את הכיבוש צריך לסיים, בלי קשר למה שיעשו או לא יעשו הערבים, ואם הם נחמדים או לא נחמדים. זה אינטרס ישראלי.
    2. שלום אמיתי עם הפלשתינאים איננו אפשרי בטווח הקרוב.

    מה אכפת לנו שהפלשתינאים רוצים את זכות השיבה? הם לא יקבלו אותה לעולם, אך את הכיבוש יש לסיים. אין קשר בין שני הדברים.

    אתה עדיין מתחמק מלהציע אלטרנטיבה.
    האם אתה בעד:
    1. מדינת אפרטהייד לנצח?
    2. טרנספר?
    3. מדינה דו לאומית?
    אתה מעדיף להשאיר את כל היוזמה בצד הפלשתינאי. דהיינו, עד שהם יהפכו לנורבגים, תשב בחיבוק ידיים.

  • זורגי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 10:24 PM

    אני יושב וחושב איך להגיב לך. אין לי מושג, אתה ממש שונא אותי, למרות שאתה לא מכיר אותי.
    נראה לי שכדאי שנחזור ונתייחס להיסטוריה.
    רק השאלה מאיפה נתחיל, בוא לצורך הדיון נתחיל מאינתיפאדת אל אקצע. מי התקיף את מי? אני מניח שהם אותנו, אולי אתה תטען אחרת, אבל אתה חייב להסכים איתי שההרוגים הראשונים היו שלנו – שוטרי מג"ב בסיור משותף.
    טוב, לתפיסתך אנחנו אשמים.
    נלך עוד אחורה, ברק בקמפ דויד – הוא לא הציע להם את "הכל" לתפיסתך? כנראה שזו לא דוגמא טובה, נניח שלא בדיוק יודעים מה היה שם.
    הסכמי אוסלו, פיגועים לא היו כלולים בהסכם, אני לא מאמין שרבין ז"ל היה חותם על משהו שכלל פיגועים. בנוסף, רמת החיים בעזה עלתה וגם ביהודה ושומרון, בהחלט לקראת הסוף רוב הפלסטינים חיו תחת שלטון פלסטיני, אז הטענה של לשלוט על עם אחר, לא היתה נכונה עד לאינתיפאדת אל אקצע ומשם, הם התקיפו אותנו.
    האינתיפאדה הראשונה, פה הטענה של השלטון על עם אחר יכולה להיות נכונה, אבל בוא נסתכל משני כיוונים "ימניים" משהו:
    1. להבדיל מהשנייה לא היו פיגועי התאבדות מכיוון שאנחנו שלטנו בשטח. היו פיגועים יותר בעלי אופי סכינאי.
    2. בוא נגיע ללפני 67 ונראה שהם התקיפו אותנו.
    אוקיי, קו נוסף מלחמת ששת הימים. רוב השמאלנים שניתן לדבר איתם היו חותמים על קוי 67, אני רק רוצה להזכיר שבירושלים היה צריך להתחמק מצלפים ירדניים, בקיבוצי הגליל היה צריך להתחמק מהפגזות סוריות ובאופן כללי היה צריך להתחמק. אבל ישראל הרזה הזו, מציתה את דמיונם של שמאלנים מסויימים, אולי גם אתה )לאור תגובותיך אני מבין שאתה שונא אותי ולא את הדוגמיות שהבאתי).
    הלאה, עד 67, פדאיון, פדאיון, פדאיון – בשנות החמישים, מספר פיגועים של אש"פ בשנות השישים. מה דעתך, זה הגיע לנו? אולי יש איזשהו שיעור שניתן ללמוד מהערבים ומעשיית הסכמים איתם?
    מלחמת העצמאות, הם התקיפו אותנו, ומה איתך אתה חוגג את הנקבא?
    לפני מלחמת העצמאות, התקפות שלהם על הישוב, ממאורעות גבול / מקורות מים ועד פרעות ביהודים בגלל שהם יהודים. שוב, מה זה אומר? מה זה אומר על הטיעונים שלך עד עכשיו?

  • מושיק קוברסקי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 10:30 PM

    זה בכלל לא עניין של עונש. זה עניין של מניעה.
    מתן מדינה לפלסטינים תחת אש"פ מבטיח מלחמה נוספת בתנאים הרבה יותר גרועים. לזה אני כמובן מתנגד.
    בודאי שאני נגד אלטרנטיבה 3.
    אני בעד שיקום הפליטים בעזרת כסף בין לאומי כשלב ראשון. אסור להשאיר את זה לשלב האחרון בסכסוך. יש פתרון מעניין שהוצע בכנס הרצלייה של חילופי שטחים בין ישראל, ירדן מצרים והפלסטינים כדי לפתור את יישוב הפליטים שיושבים בצפיפות בעזה. הרי ברור שבגדה הם לא רוצים לקלוט אותם אז מה יהיה בעוד 12 שנה כשיהיו שם 2.5 מיליון בני אדם?
    לאן הם יתפשטו? גוש קטיף יפתור להם את הבעייה?
    ואל תגיד לי שזו לא הבעייה שלך.
    כל פתרון חייב אבל להתחיל ממשטר פלסטיני דמוקרטי אמיתי ופתוח וחיסול הטרור. אחרת, זה פשוט טמינת הראש בחול ופצצת זמן שתביא להחמרת המצב בהמשך. זה מה שעשה לנו אוסלו שהביא למתן יכולות לפלסטינים שלא היו להם קודם.

  • רועי  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 11:34 PM

    1. האם אפשר להבין מתגובתך שאתה תומך בהקמת מדינה פלשתינאית עצמאית, בתנאי שתהיה דמוקרטית, נחמדה וחביבה?
    2. אם לא, האם אתה תומך בהמשך שילטון הכיבוש על הפלשתינאים לנצח?
    3. או שמא אתה בעד מילת הקסם "אוטונמיה" שפירושה בערך: לא ניתן לכם שיוויון זכויות אבל מצד שני גם לא ניקח עליכם אחריות.
    4. מאחר שאתה באותה נשימה גם דורש מהפלשתינאים דמוקרטיה כתנאי להתקדם וגם טוען שאין לכך שום סיכוי בעתיד הנראה לעין, הרי שלמעשה אתה לא מציע שום פתרון מעשי, אלא פתרון אוטופי. ואם כך, מה אתה מציע בינתיים, עד שיהפכו לנורבגים?
    5. מה החזון שלך לעוד 100 שנה, ואיך ההתנחלות בגוש קטיף, 7000 יהודים בתוך מיליון ערבים, משתלבת בו?

  • מושיק  ביום 25 בדצמבר 2004 בשעה 11:48 PM

    1. כן, עם קישור לממלכה הירדנית
    2. לא רלבנטי. ראה 1.
    3. לא רלבנטי, אם כי אני נגד מתן כל הזכויות שיש למדינה ריבונית, למשל צבא, בריתות, ועוד מספר דברים.
    4. הסיבה היחידה שעד היום הכוון הזה לא התקדם הוא שלא היו מספיק כוחות חיצוניים שדרשו זאת. מאז יוני 2002 (נאום בוש) יש סיכוי טוב הרבה יותר לכך. אני מציע לך (באמת, אני לא צוחק) לקרוא את הספר של שרנסקי בו הוא מתאר את התהליך שהביא לנאום בוש ומה קרה לאחריו ועוד עשוי לקרות היום. בקרוב אפרסם פוסט עם לינק לסקירה מפורטת שעשיתי לספר באתר "קיוונים".
    5. בעוד 100 שנה, לפי קצב הגידול הדמוגרפי הנוכחי יהיו ברצועת עזה 300 מיליון ערבים (זה חישוב מדוייק לפי הכפלה כל 12 שנה) אז באמת לא גוש קטיף יעשה את ההבדל. כנראה שהפתרון היחיד לכך הוא להרחיב את רצועת עזה לסיני.

  • רועי  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 12:09 AM

    קודם כל, מעודד שגם אנשים כמוך (כלומר ממחנה הימין)הכירו בסופו של דבר במציאות, והבינו שרק פתרון של שתי מדינות לשני עמים בא בחשבון, כפי שהשמאל טוען מאז 67. מוטב מאוחר.

    אם אתה מאמין שבמהרה בימינו נזכה לראות דמקורטיה שווייצרית בשטחים, אתה אופטימיסט הרבה יותר גדול מביילין, למשל. זה כאילו שבאופן מוזר אתה מבצע עיקוף משמאל. כלומר אתה טוען: אין עם מי לדבר, אבל תיכף יהיה. עם קצת לחץ מבוש, תהיה לידינו דמוקרטיה שוויצרית. ממש אופטימיסט חסר תקנה. ונזכרתי בניסיונת שלנו לעשות סדר חדש בלבנון, אי שם בשנות השמונים.

    ולעניין גוש קטיף עוד מאה שנה: מה פירוש "גוש קטיף לא ייעשה את ההבדל"? איך תגן על, נניח 50 אלף יהודים שיהיו שם, שלשיטתך צריכים להמשיך ולהיות תקועים שם, מפני 300 מיליון בני-דודים? איזה סד"כ צריך לשם כך, לדעתך?

  • מושיק  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 12:19 AM

    הפתרון של ביילין הוא סכנה חמורה לישראל ולכן בין הפתרון שלו לבין הסטטוס קוו אני בפירוש מעדיף את הסטטוס קוו עד שמשהו יקרה שיביא לשינוי מצב קיצוני בכיוון שאני מציע. כפי שציינתי יש סימנים לכך כבר כעת.
    לגבי עזה, לא הבנת אותי, הרי ברור שמה שציינתי מביא את המצב אד-אבסורדום. בכלל, לדעתי במוקדם אן במאוחר תחל הגירה ערבית מיש"ע כי התפוצצות האוכלוסין היא בלתי סבירה וזה בלי שום טרנספר מצידנו. הם לא מסוגלים לייצר כלכלה שתתמוך בגידול האוכלוסיה שלהם בשטח המצומצם שיש להם, שלא לדבר על כך שאין להם שום יכולת לקלוט עוד פליטים מבחוץ. אם תקרא את המאמר של ד"ר מרטיו שרמן בווינט היום הוא מצטט סקר שמפריך לחלוטין את אגדת הצומוד ומוכיח שערבים רבים היו מהגרים לו רק הייתה להם האופציה הכלכלית לעשות זאת, ולפני שאתה קורא לי גזען חשוך, אני לא בעד לעשות את זה בכח, רק למי שימאס בחיי הדלות פה.

  • אחדמס  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 3:17 PM

    אני ממש מזיל פה דמעה. אחרי כל ההשתלחויות המכוערות שלך אתה ממהר לייבב "אתה ממש שונא אותי למרות שאתה לא מכיר אותי"… אתה שמנסה להשליך רפש ושקרים כאוות נפשך על אנשים החושבים בשונה ממך.
    אז כדי להרגיע אותך, בלי להכיר אותך. תרשה לי להניח שלמרות רגשות הנחיתות שלך אני בטוח שישנם רבים האוהבים אותך. חזק ואמץ זורגיגון.
    ואם אתה מבקש להמשיך באותו קו ילדותי ויבבני שלך, בתשובה לשאלותיך "מה זה אומר ? מה זה אומר הא ? האאא ? ההאאא ? מה זה אומר על הטענות שלך ?" אזי אענה לך – "זה אומר שאתה יכול להמשיך להתבוסס בביצת ה"מי תקף את מי ראשון" כמה שתרצה וכל זאת כדי שתוכל להמשיך ולהצדיק את דעותיך רוויות האהבה והיצוקות בקרקע המציאות".

  • זורגי  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 6:27 PM

    לא, זה אומר שאם תסתכל על ההיסטוריה, תראה שני דברים:
    הראשון זה שהטענות של השמאל, בייחוד החבר'ה שהבאתי, לא עומדות במבחן המציאות.
    השני זה, שכנראה יש איזה גן דפוק אצל יהודים – גן ליהודונות, שכפי הנראה מתבטא אצל האנשים האלו.

    כל מה שנשאר, זה שתשב עם עצמך ותחליט איפה אתה בעסק הזה.
    תודה.

  • אחדמס  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 6:41 PM

    אח, זורגי, הגענו לשלב הזה. עניין הגנים. תורת הגזע ? מפיך אל נושאי הטלאי הכתום. עצוב מאוד.
    אולי כדאי שתחזור לעולם בו הטיעונים שלך מתקבלים באהדה.
    לא מפליא אותי כבר שאנשים כמוך חיים כאן.

  • זורגי  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 8:05 PM

    אחרת איך תסביר את זה שלתופעת השמאל הישראלי אין אח ורע בעולם כולו?
    אבל בוא אני אגלה לך סוד, הברגים של הפלסטינים לא מבדילים בין שמאלנים לישראלים אחרים, כאשר הם נתקעים בהם בפיצוץ.
    באופן דומה הגרמנים לא הבדילו בין יהודי גרמניה שראו את עצמם כגרמנים לכל דבר ולא כיהודים ויהודם אחרים.
    תחשוב על זה.

  • אחדמס  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 10:23 PM

    אחרת איך תסביר את זה שטענותיך מתיישבות היטב עם כל טענות המפלגות הלאומניות פשיסטיות בעולם המערבי ?
    אבל בוא אני אגלה לך סוד, אנשים כמוך שאינם רואים בבני האדם השונים אנשים השווים להם וזכאים לאותן הזכויות יוכלו להמשיך ולשאת את דברי הבלע שלהם בזכות אותו החופש שהם מנסים למנוע מאחרים.
    באופן דומה התקבלו יהודים שכמוך למפלגות הפשיסטיות במזרח אירופה, אתה מוזמן לשלוח את שמך בבקשה להצטרפות לשורותיו של היידר וחבר מרעיו.
    תחשוב על זה.

  • רועי  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 10:36 PM

    מה אומר לך, הרי האתר שלך מלא במאמרים שרוצים להוכיח שהערבים הם אותם ערבים והים אותו ים. והם לא מוותרים על זכות השיבה, ומסיתים, ואי אפשר לסמוך עליהם. אחרי שעמלת כל כך קשה כדי להראשות שאין סיכוי איתם, פתאום מצאת (או שרנסקי מצא) פתרון פלא שנקרא ג'ורג' ו' בוש, שיגרום להם לוותר על כל אלה, ועוד בהסכמה? מרצונם הטוב? להעלם לנו מהעיניים, ו/או לשנות את אופיים לסקנדינבים. אני לא יודע איך לקרוא לזה. נאיביות? עצימת עיניים? משהו אחר?

    זה פשוט נשמע לא רציני. אתה פשוט חותר תחת עצמך וסותר את עצמך. והיתלות באיש הזוי כמו מרטין שרמן נראית כצעד של יאוש.

  • זורגי  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 10:51 PM

    איפה בדיוק הטענות שלי מתאימות להיידר וחבריו?
    אני מנסה לשרוד ומי שמנסה למנוע את זה ממני הוא אויב שלי. לכן על מה בדיוק אתה מלין, על זה שאני מפריע לאויבים שלי לפגוע בי?

    הרי ההיסטוריה שאתה מנסה להתחמק ממנה, הוכיחה שכאשר פנינו לדרך שקורבה להשקפותיך, רק חפרנו עוד קברים.

    לא, אנחנו צריכים קודם להכריע את האויבים שלנו ולצרוב בהם את ההכרה שהם על סף השמדה, רק אח"כ, אפשר יהיה לדבר על "זכויות" כדבריך, מאחר שלא בדיוק הזכרת את תושבי גוש קטיף המופצצים (אולי מפני שזה נראה לך לגיטימי?), לא הזכרת את תושבי שדרות ולא הזכרת את כל אותם ילדות – שפשעם היחיד היה שהם ישראליות – שפשוט לא בדיוק יכלו לחיות עם חורים בריאות. איפה הזכויות שלהן? ומה דעתך, האין תפקידינו כחברה לדאוג להן לפני שאנחנו דואגים לאויבים שלנו ולילדיהם?

    מאחר שלא התייחסת לנקודות אלו, אני מניח שלא ממש אכפת לך הזכויות של הילדים שלנו (למעט אולי שלך)ולכן אני מניח שגם לך אכפת יותר מהחיוכים האירופים הצבועים ומהקריירות של הדוגמאות שהבאתי.

    כמו שאתה רואה, ההבדל בינך לביני, שאתה שולך אותי להיידר, טוב שלא לסטלין, או לנין, או גרוע מזה ואילו אני מנסה להביא לך עובדות שאתה מתחמק מהם.
    תודה.

  • מושיק קוברסקי  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 10:54 PM

    אמונה? נחישות?
    זה הוכיח את עצמו בעבר מספר פעמים.

  • אחדמס  ביום 26 בדצמבר 2004 בשעה 11:08 PM

    ההבדל הוא שאתה מביא תורה גזענית שמהותה גנים של בני אדם אל תוך השיח הפוליטי ועוד מציג אותה כאילו היא הוכחה ניצחת. מה שהופך אותך לגזען ושקרן.
    מעבר ל"עובדות" שלך, שאיני מתחמק מהן (ולא מהם – אבל אתה, זכר גדול ומשובח שכמותך – אצלך הכל מהם – אפילו "אותם ילדות")
    העובדות שלי אומרות שאני מנסה להציל את כל הילדים. והעובדות שלי אומרות שילדים מכל הצדדים נפגעים (כולל הילדים שלי) ושהעובדות שאתה מציג הן חלקיות במקרה הטוב ורחוקות מהאמת במקרה הפחות טוב. אבל אלה "עובדות" בשבילך ולכן אין לי מה להוסיף לכך.
    אתה כותב יפה כל כך "לצרוב בהם שהם על סף השמדה" ועונה בעצם על הכל. אתה הוא הפוגע בישראל לא פחות מהם בבקשך לשפוך עוד ועוד דם. אתה מבקש להעמיד אנשים עם גבם אל הקיר ומתעלם ממה שמתרחש כשאתה עושה כן.
    הכל בשם ההנחות הנוחות להפרכה שאתה מעלה.
    אתה מניח כאלה דברים הזויים שאני מניח שאתה גרסה קריקטוריסטית של מישהו שאינו באמת קיים.
    (ואני גם לא שולך אותך ולא שולק אותך, אפילו לא שולל אותך – רק אמרתי שאתה בהחלט מוזמן לשלוח בקשה לחברות. אני סמוך ובטוח שתתקבל בברכה).

  • זורגי  ביום 27 בדצמבר 2004 בשעה 4:40 PM

    קודם כל, ברגע שהגב שלהם לא היה לקיר, היו אצלנו פיגועי התאבדות. לכן אתה פשוט טועה.

    אני חושב שאתה לא מנסה להציל את כל הילדים, אלא רק לספק את הצרכים הפסאודואלטרואיסטים שלך. חוץ מהילדים שלך ושל הערבים, נראה לי שלא באמת אכפת לך ממשהו, אחרת היית טורח להזכיר, אפילו ברבע משפט, את ילדי גוש קטיף, שדרות או משהו.

    וכן, אנחנו צרכים להכריע את האויב הזה צבאית, לפני שאפשר יהיה לחתום איתו על איזשהו הסכם.

    גם ארצות הברית של אמריקה, זרקה 2 פצצות אטום לפני שהיפנים החליטו על להיכנע, גם בריטניה הפציצה את דרזדן לפני שהיטלר איתאבד.

    אתה ושכמותך, דוגמא ייחודית לשנאה עצמית, אני מניח שקו נמתח בין הקאפואים שהיו במחנות הריכוז וההשמדה לבין חבריה יפי הבלורית והתואר.
    למה שאתה דורש מאיתנו, אין אח ורע בעולם כולו. גם לך בזעיר ענפין, אני בטוח שאין דמיון לדרישות המגוחכות, לשם עקרונות שהוכחו ככושלים.
    איזה שכן אתה? כמה סכסוכי שכנים היו לך? האם גם אז הגשת את הלחי השנייה, מתוך רגשי אשם ושנאה עצמית מובהקת כל כך?
    איך אתה נוהג על הכביש? האם אתה "חכם" או רק צודק?
    אני בטוח שאתה לא שונה ממני, או ממושיק לצורך העניין, אתה רק חושב שדמך סמוק יותר, דיעותך משובחות יותר ואתה צודק יותר מאיתנו. אני מניח שאתה גם מרופד היטב בעורף האזרחי של מדינת ישראל, לה אתה בז כל כך, אני בטוח גם שאם יש לך ילדים, הם לא נוסעים באוטובוסים.

    ההיסטוריה לימדה אותי, את מה שאתה לא למדת, שתאי הגזים מחקים לי ולך, אני חייב לשרוד כעם וכיחיד, כאן, מפני שאין לי מקום אחר. ואתה יודע מה, אין גם מקום אחר שאני שייך אליו.
    אתה אולי בטוח, שתמיד תוכל להיעלם מפה, או להצטרף לאיזו הפגנה ששורפים בית כנסת בראשה.

    לא אני הפאשיסט, אלא אתה, בכל רמ"ח איבריך (סיכויי טוב שאתה מרביץ לאשתך).

כתוב תגובה לזורגי לבטל