כנס נהלל

אתמול השתתפתי ב"כנס נהלל" שההזמנה אליו מצורפת בהמשך.

היה כנס מרשים ביותר. מכל יישובי הארץ הגיעו אנשי ההתיישבות להזדהות עם תושבי גוש קטיף וצפון השומרון. המועדון של נהלל היה מלא וגדוש מפה לפה. המיתוס שרק דתיים ומתנחלים מתנגדים לתוכנית הגירוש נשבר לחלוטין. התקשורת כרגיל התעלמה למרות שקיבלה הודעות למכביר.

 

 

לכנס מוזמנים  חברים תומכים ומזדהים עם המאבק למען גוש קטיף וצפון השומרון מכל הארץ, מהערים, מושבות, עיירות פיתוח , כל מי שליבו קורא לו, חייב להיות בנהלל !  

 

 

ההתיישבות העובדת,חברי הקיבוצים והמושבים בישראל לכנס הזדהות עם גוש קטיף

 

כנס נהלל  

יום שני 14.2.05 ב 19:00 במושב נהלל.

 

מול טירוף משתולל של עקירת התיישבות ציונית חלוצית לא נחשה,

אנו חברי קיבוצים ומושבים מכל הארץ ממגוון תנועות ההתיישבות החלוצית שחוללו את נס התחייה הציונית של עם השב אל ארצו ואדמתו, קוראים לכל בעל מצפון אנושי ולאומי לבוא להרים קול שפוי ציוני,לאומי והתיישבותי נגד ניסיון העקירה והחורבן הבלתי חוקי והבלתי מוסרי של חבל קטיף וצפון השומרון.

 

 

"לא ארץ נכריה לקחנו לנו ולא ברכוש נוכרים משלנו, כי אם נחלת אבותינו אשר בידי אויבינו בעת מן העיתים בלא משפט נכבשה. ואנחנו כאשר הייתה לנו עת, השיבונו את נחלת אבותינו"

(מכתבו של שמעון החשמונאי לאנטיוכוס בדמשק)

 

 

זוהי ארצנו ההיסטורית, בזכות היסטורית ולא בחסד גויים הקמנו את מדינת ישראל, אויבינו שאסרו עלינו מלחמה מתחילת הציונות לא יסתפקו בחבל ארץ זה או אחר, מטרתם הסופית היא לעקרנו ולגרשנו מכל הארץ.

ידוע לנו שתכניות המתבשלות בחדרים אפופי עשן גם היא להפקיר ולגרש את תושבי הבקעה והגולן, רחוק מהזרקורים מוקמת תחנת גבול בין מדינות בצפון הבקעה ליד מחולה היא ההוכחה המוחשית לחשרת הסופה המתרגשת על המפעל הציוני.

 

העם כבר הכריע בעד השתרשות וההיאחזות בגוש קטיף בשלוש מערכות דמוקרטיות:

במערכה הדמוקרטית הראשונה

בבחירות לכנסת בחר רוב העם בשרון כי הוא הבטיח ש"דין נצרים כדין תל אביב" , מצנע דרש עקירה וחורבן והפסיד, רוב העם הצביע בעד המשך ההתיישבות ברחבי ארץ ישראל, כוחו של שרון בא לו מהעם, את בחירתו הוא חייב לעם.

במערכה הדמוקרטית השניה,

בטוח בניצחונו החליט שרון על משאל חברי מפלגתו, במשאל דמוקרטי למופת ניצחו תומכי גוש קטיף, ניצחון מוחץ ומשמעותי, למרות הבטחותיו לכבד את המשאל, שהינו משאל פנימי לגיטימי בדיוק כמו פריימריס או הליך בחירת חברי הכנסת משתי המפלגות הגדולות, לא כיבד שרון את התוצאות וכקרנף עיוור המשיך לדרוס ולהמשיך במעשה החורבן.

במערכה הדמוקרטית השלישית

 כאשר הועלה הנושא בממשלה למרות תוצאות משאל הליכוד שמחייבות את שרי הליכוד, בגדו רבים משרי הליכוד בבוחריהם, אך למרות זאת,אך גם בממשלה לא היה לשרון רוב למעשה הטירוף של החורבן והגירוש. אז, התחכם שרון ותקע סכין בליבה של הדמוקרטיה הישראלית, פיטר שני שרים לפני ההצבעה, ייצר רוב מלאכותי בלתי חוקי תוך רמיסה גסה של המשטר הפרלמנטרי מי צריך בכלל ממשלה ? אם אפשר לפטר שרים לפני ההצבעה ולהשיג רוב מלאכותי.

 

הדמוקרטיה הישראלית בסכנה, לא מדובר רק על חורבן גוש קטיף, מדובר על חורבן הדמוקרטיה בישראל ועל חורבן הערכים הציוניים שהאירו את דרכה של הציונות מתחילת דרכה.

 

אנו אנשי ההתיישבות העובדת נתכנס במושב נהלל, ערש תנועת המושבים וסמל להיאחזות בארץ, נרים קולנו נגד המעשה הנפשע, הבלתי מוסרי של חורבן ההתיישבות בארץ ישראל, כנס נהלל יהיה הכנס הראשון של סדרת כנסים

ברחבי הארץ של אנשי ההתיישבות העובדת שכרתו ברית דמים ואהבה עם הארץ.

לא נשאיר את חברינו חלוצי גוש קטיף לבד במערכה הזדונית המתרגשת עליהם נהיה אתם בשעה הקשה באשר מאבקם הוא מאבקינו.

 

 

מתכנסים ביום שני 14.2.05 ב 19:00

בנהלל

הצוות המארגן: יואב טוביה – חמדיה, מאיר הר ציון ,חיים שלוש- מולדת,יהודה אדר – רמת צבי , בני זית – אלון הגליל , אהוביה וחווה טבנקין- עין חרוד מאוחד, דוד כנעני – כפר יהושע, ראובן יפה – נהלל, בועז דרומי – אלוני אבא, איה בצר – באר טוביה,  עודד כרמלי – גבעת חן, גדי דוכלר – שדה אליהו, יאיר בנארי- עין חרוד מאוחד, גדעון ישראלי – עין הנציב, מרדכי ירדנאי – נהלל, שלמה וטיבה חביב – נחשונים, תנה ואדי להבי – כנרת , פרץ ארליך – תל עדשים,  עזריקם מיכאלי – יסוד המעלה ,  מנחם בן – צבי – מנחמיה, עמוס יפה – כפר גדעון, רותי נוסבאום – כנרת, מרים בר יוסף – שדה אילן, מנחם אורבך – נוב , דידי ידין – יונתן,  עזר ארגמן – חניתה, נעם בלום – גיבתון, משה פלד – בית השיטה,מנחם גולדברג- הושעיה, אמיתי שלם- מבוא חמה, רבקה רביב – חמדיה, אליעזר פארן – רמת יוחנן, דליה שחף-כפר יחזקאל, עמית ורדי -רם-און, נירה עשת – רם און, גדעון לדזינסקי – כפר בילו, אשר גיטי – מגדים, מוצי בצר- בית לחם הגלילית, הלל גלבוע – מזור, משה שלם – רינתיה.

 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • ם  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 1:22 AM

    די, נשבר הזין מהבולשיט הציונסטי שלך. תחזור לגלות אינעל רבו

  • ד"ר בוציפלוס  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 2:31 AM

    יש רק לקוות שמדובר בקבוצה זערורית של אנכרוניסטים.
    ובשם איזו התיישבות עובדת נכתבה המודעה?
    האם בשם ההתיישבות התאילנדית העובדת המקדשת בדמה את חממות גוש קטיף?
    קל להם ל"מתיישבים העובדים" להזדהות עם המתנחלים,שכןאותם "מיתיישבים עובדים" גזלו אדמות ושינו את ייעודן ואנסו אותן להטיל ביצי זהב בדמות שטחי מסחר אטראקטיביים.
    אולי הכלימה נושפת עכשיו בעורפם,שכבר מזמן לא נכווה כהוגן בשדה הפתוח.

  • הלמ"ס  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 9:30 AM

    הגיל הממוצע של החתומים כמארגנים הוא 70

    הגיל הממוצע של המשתתפים בהפגנות נגד ההתנתקות הוא 16.

    לגבי האיי קיו אנחנו עוד לא סגורים.

    הלמ"ס

  • אודי מנור  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 2:17 PM

    טבנקוק

    בוקר יום ג', ראיון בגלי צה"ל, רזי ברקאי מבקש להבין מאהוביה טבנקין, "מה לעין חרוד ולגוש קטיף". טבנקין יש לומר, לא שמע טוב או לא רצה לשמוע ובכל מקרה לא כל כך הבין את השאלה. אופייני. אופייני לאנשים ששומעים רק את "משק כנפי ההיסטוריה" ו\או את "התכנית האלוקית". רזי ברקאי, כדרכו השטחית והסתמית, מקשה בכל זאת: "אבל טבנקין, היום את הגבולות כבר לא קובעים מחרשות וטרקטורים וחממות". "מי אמר??" עונה אהוביה, "זו בסך הכל דעתך". ובכל זאת מה הקשר בין עין חרוד לגוש קטיף? "הציונות" אומר אהוביה, שמאז ומעולם עמדה על "עליה והתיישבות". ומה עם ריבונות? ומה עם "משפט העמים"? ומה עם "יהודית ודמוקרטית"? ומה עם "ידינו מושטות לשלום?" גארנישט כמו שהיו אומרים בתחום המושב. יוק, כמו שאמרו פעם בעמק. יצחק טבנקין מכאן, והרב קוק משם, חברו להם בקואליציה מטא-היסטורית מעוותת. רזי ברקאי קפץ על המציאה. הנה יש לו "אייטם" מרתק: התנועה הקיבוצית – "עין חרוד", לא פחות, הבן של טבנקין, לא פחות – קיימו כנס הזדהות עם גוש קטיף. כיצד זה יתכן הוא שואל, ושואל עימו כל מי שמביט על המציאות ואיננו מבין כיצד יש אנשים שרואים כל דבר ושומעים כל דבר, חוץ מאשר את המציאות. כמעט. כי אהוביה טבנקין אמר בראשית דבריו שממשלת ישראל הנוכחית היא "ממשלת זדון", בבטחון, במדיניות החוץ, בחברה ובכלכלה. על אלו העלובים – חברה וכלכלה – רזי לא שאל אותו כלום. מה שמחזיר אותנו לגוש קטיף ולתנועת "ההתיישבות" בארץ ישראל "השלמה": מישהו שמע מהם אי פעם מילה אחת על שביתת מטרודן? על נפגעי המשכנתאות? על סוגיית הקרקעות? על דו"ח דברת? על המו"מ להפרטת הנמלים? על הנגיד? על הרבית? על התקציב? גארנישט. יוק. מה כל אלו לעומת "ארצישראללעמישראל"?? מה כל אלו לעומת "הנצח"? אודי מנור, תמוז, בית שמש.

  • יאן  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 2:45 PM

    אם כבר העלית את הנושא הבעייתי הזה, אני מציע לך לבחון שוב את הנושא הדמוגרפי. האמנם הדמוגרפיה משחקת, כפי שרמזת, לטובת השמאל. (רמז: ילדים לסוגיהם יגדלו פעם להיות מצביעים ומארגני הפגנות, חיות מחמד לא).

  • גרי אפשטיין  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 3:47 PM

    אני איתך נשמה.
    בוא נארגן הפגנה –
    "מוות לאלימות".
    נשמע לך ?
    דבר איתי.
    גרי.

  • הלמ"ס  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 4:23 PM

    לא רמזתי שהדמוגרפיה משחקת לטובת השמאל, פרנואיד שכמוך. להיפך, אם כבר. מה שכן, הילדים מההפגנות עוד יגדלו ויש סיכוי שיחכימו. הזקנים מהעמק לא רלבנטיים לכאן או לכאן, עם כל הכבוד לפועלם במלחמת השחרור, בסחר נשק, בזריעת מלונים ובמלחמות בין איחוד הקבוצות והקיבוצים לקיבוץ המאוחד

  • יוחנן  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 9:30 PM

    אנא, בדוק את הארכיונים התקשורתיים מעשר שנות אוסלו מלאות התקווה. אני עוד זוכר את גידי גוב מאשים את הימין המזהיר מיריות מתל רומידה בהמצאת חזון אפוקליפטי תלוש מין המציאות. ההזיות אינם בצד הימני של המפה ידידי.
    למען האמת, כשהיסטוריונים ינסו לבדוק איך עם שאמור להיות חכם, עושה את אותה הטעות המטופשת פעמיים ברציפות מרצונם הטוב – לא ברור לי איך הם יסבירו את זה.
    ומושיק – אל תתיאש. אתה קרן אור בודדת של ציונות באפילת הציניות.

  • מינוס אחד  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 10:11 PM

    התקשורת מתעלמת?
    מה זה? ערוץ 7?
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3045689,00.html

  • ערדי  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 10:14 PM

    מתיישבים עובדים למינהם – גורו לכם! אם תתחילו לדבר ככה חופשי נגד ההתנתקות, לא יעזרו לכם כל הזיעה והבנים שהקרבתם כדי לבנות את המדינה, הלמ"סים (שבסופו של דבר נטיתו הפוליטית, התבטאותו ורדידותו משותפים לרוב קובעי השיח בישראל) יהפכו אתכם צ'יק צ'ק לסוחרי נשק וזורעי מלונים. אז ככה הם עשו את הכסף לבריכות השחיה, למ"ס?

  • קופיפי  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 10:15 PM

    רוצה להעביר קורסים גם לבשיא? אולי לקרוא לתכנית פינוי פיצוי, גזור והדבק?

  • למ"ס  ביום 16 בפברואר 2005 בשעה 10:24 PM

    אני מקובעי השיח בישראל? הצחקתני. אבל אי אפשר לקחת מהחברים מהעמק את מה שהם באמת, צירוף שאפשרי רק בישראל, אוקסימורון לכאורה אבל רק לכאורה: קולאקים בולשביקים.

    אם לא הבנת משהו, תשאל.

  • יאן  ביום 17 בפברואר 2005 בשעה 12:27 PM

    ארע פה מחדל חמור של אי הבנת הנקרא מצדי, דילגתי על המילה "נגד" ("מפגינים *נגד* ההתנתקות") שבתגובתך הראשונית, פירשתי אותה לפיכך כרצוני וביצעתי בה מעשה מגונה. עמך הסליחה. כשלים קוגנטיבים קורים לעתים לכל אחד, לא?

    לגבי היות חותמי העצומה "לא רלבנטים" ובתקוותי שהפעם כן הבנתי את שכתבת – אני לא רואה מה "לא רלבנטי" בהם. הם מבוגרים – אז? הם אולי במיעוט – אז?

  • הלמ"ס  ביום 17 בפברואר 2005 בשעה 7:30 PM

    לא כתבתי בשום מקום "לא רלבנטים", ולפיכך נבצר ממני לענות לשאלתך. שלא משלי: האם אתה באמת חי בערד? האם גם עמוס עוז חי שם, כפי שקראתי באיזה עיתון? האם אתה עמוס עוז? עמוס סתם? סתם עוז? סתם סתם?

  • יאן  ביום 20 בפברואר 2005 בשעה 12:52 PM

    כן כתבת "לא רלבנטים"
    >>> הילדים מההפגנות עוד יגדלו ויש סיכוי שיחכימו. הזקנים מהעמק *לא רלבנטיים* לכאן או לכאן

  • פיזדו  ביום 5 בינואר 2008 בשעה 1:07 AM

    ממש זוג משמים אולי תמצאו חדר ותגאלו אותנו מהפטפטת המבישה שלכם

כתיבת תגובה